Preskoči na vsebino
Navigacija

Začetek projekta 5xPRO v okviru javnega razpisa »Aktivnosti krepitve projektnih pisarn na javnih raziskovalnih organizacijah«

Konzorcij 5 javnih zavodov je na javnem razpisu »Aktivnosti krepitve projektnih pisarn na javnih raziskovalnih organizacijah« uspešno pridobil projekt z nazivom »5 x PRO Konzorcij projektnih pisarn za krepitev odličnosti, interdisciplinarnosti in mednarodne vpetosti slovenskega raziskovalnega prostora«. Cilj projekta je dvig znanja, kompetenc in izboljšano sodelovanje med projektnimi sodelavci v konzorciju 5xPRO vključenih JRO, raziskovalci ter ključnimi deležniki.

 

Vodilni konzorcijski partner je Kemijski inštitut (KI), v projektu pa sodelujejo še Nacionalni inštitut za biologijo (NIB), Znanstvenoraziskovalni center slovenske akademije znanosti in umetnosti (ZRC SAZU), Inštitut za novejšo zgodovino (INZ) in Inštitut za kovinske materiale in tehnologije (IMT).

 

Trajanje projekta: 20. 4. 2023 do 30. 6. 2026. 

Skupna vrednost projekta: 1.249.965,09 €, sofinancirata pa ga Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije ter Evropska unija – NextGenerationEU.

 

V projektu 5xPRO smo se zavezali, da bomo dvignili kakovost prijav glede na Obzorje 2020 za 2 %, na centralizirane razpise pa oddali 100 vlog letno, ter na ta način okrepili kompetence več kot 1300 zaposlenim in vzpostavili 1 novo strukturo za krepitev projektnih prijav. Konzorcij bo to dosegel z 9 novimi zaposlitvami za polni delovni čas ter preko izvedbe 42 dogodkov strokovne vsebine. Pri tem bo konzorcij 5xPRO ustvaril 15 elektronskih gradiv, ki bodo tako pisna kot posneta in vsa objavljena v repozitoriju Zenodo.

 

Z veseljem vas obveščamo, da smo dne 23.5.2023 uspešno izvedli prvi uvodni sestanek našega novega projekta 5xPRO. Na sestanku je bila predstavljena vizija projekta, njegovi cilji in ključni mejniki, ki bodo doseženi. Poudarjen je bil pomen sodelovanja, timskega dela in izmenjave idej med vsemi udeleženci projekta. Na sestanku smo imeli priložnost, da se podrobneje predstavimo in med seboj tudi bolje spoznamo. Ob koncu sestanka smo določili jasne smernice za nadaljnje delo in se dogovorili za načrtovanje naslednjih korakov. Redna komunikacija in sledenje napredku sta ključna elementa naše strategije. Vsi konzorcijski partnerji smo si namreč enotni pri ugotovitvi, da je moč kolektivnega znanja, različnih pogledov in prenos dobre prakse ključno za odlične rezultate.

 

Vabimo vas, da spremljate objave na družbenih medijih konzorcijskih partnerjev, kjer vas bomo sproti obveščali o napredku in dosežkih, predvsem pa o dogodkih, ki bodo odprti tudi za širšo javnost.